موقه مرگ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


اخبار هنر مندان ورزشکاران موسیقی هنرو..

اخبار هنر مندان ورزشکاران موسیقی هنرو......

خـدا جون میشه تو امشب منو تو بغل بگیری؟

بگی اروم توی گوشم دیگه وقتشـــــه بمیری؟____________

خدا جون میگن تو خوبی مثه مادرا می مونی

اگه راست میگن ببینم عشق من کجاست میدونی؟____________

خدا جون میشه ی کاری بکنی بخاطر من؟

من می خوام زودتر بمــــــــــــــــــــــــــــــیرم.

اخه سخته زنده موندن من که تقصیری نداشتم اخه چرا گذاشته رفته

خدا جون تو تنها هستی میدونی تنهایی سخته

زنده موندن یا مردن من واسه اون فرقی نداره

اون می خواد کـــــــــــه من نباشم باشه اشکالی نداره____________

خدا جون می خوام بمیرم تا بشم همیشه راحت

ولی عمــــــــــــر اون زیاد شه حتی واسه ی ساعت

خدا جون میشه تو امشب منو تو بغل بگیری

بگی اروم توی گوشم دیگه وقتشـــــــــه بمـــــــــــیری__

 



نظرات شما عزیزان:

اسپايدا
ساعت22:57---22 بهمن 1391
سلام دوست عزيز وبلاگ خوبي داري اگه دوست داشتي به وبگلاگم بيا و نظرتو بگو و اگه هم مايل به تبادل لينك بودي مرا با عنوان بزرگترين مرجع ماشين لينك كنيد-www.akhbarkhodro.loxblog.com

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:,ساعت 22:34 توسط aryan| |


Power By: LoxBlog.Com